Potrzebujesz pomocy z usługą bankowości elektronicznej, zadzwoń:
(+48) 800 888 888 dla połączeń krajowych, połączenie bezpłatne lub (+48) 61 647 28 46 dla połączeń komórkowych oraz z zagranicy (opłata za połączenie zgodnie z taryfą danego operatora).
Call Center dostępne w dni robocze 8:00 - 22:00.
W związku ze stopniowym znoszeniem nałożonych obostrzeń związanych z pandemią COVID-2019, uprzejmie informujemy, że od dnia 1 września 2020 roku wydłużamy czas pracy naszych placówek.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach:
Zapraszamy!
Pamiętajmy o zakrywaniu ust w pomieszczeniach.
Zasady obsługi w czasie zagrożenia epidemiologicznego:
Dołącz do akcji #Zostańwdomu i zastosuj się do zaleceń władz, najlepiej unikaj oddziałów i stref bankowych. Dbaj o bezpieczeństwo własne i innych osób.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji również pod numerem telefonu (+48) 67 266 57 66.
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.
Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.